Jak vylepšit firemní sociální sítě za 15 minut.

14:03

Marketingový plán, nebo skvělé příspěvky "pro socky" na týden dopředu během 15 minut asi nevytvoříte. Je ale pár věcí, které v takhle krátké době zvládnete a které vás v tom, mít prezentaci na sociálních sítích jako profíci, posunou o dost dál.

Zde jsou má doporučení, na co se v tak krátké době zaměřit. Oblíbené maličkosti, na které je dobré nezapomínat.


1. Zjistěte, odkud na váš web proudí největší návštěvnost. Nejsou to náhodou vaše sociální sítě?

Víte, která sociální síť vám nejlépe funguje? Odkud chodí lidé na váš web / eshop. Kde nejvíce komentují, kde máte reálné prodeje? Věnujete se té, kde jste nejsilnější. Je nějaká sociální síť, která vás ale vůbec nebaví? Pak to nelámejte přes koleno, nechte na ní pouze svoji vizitku a aktivně se věnujte té, která vás baví. Na výsledcích to bude vidět.

2. Mrkněte do statistik, který z vašich FB / IG příspěvků za poslední měsíce měl největší dosah?

Který z vašich příspěvků měl nejvíce komentářů, sdílení, největší dosah? Který si nejvíc lidí uložilo? Mrkněte do statistik. Co funguje se nebojte v podobném duchu opakovat.

3. Najděte na Pinterestu a Instagramu nové účty, které vás inspirují. Co vás zaujalo si uložte.

A účty, které ve vás vzbuzuje jakékoli negativní pocity okamžitě přestaňte sledovat. Kopíruje vás konkurence a vám z toho vyskakuje žilka na čele? Nesledujte je, máte svoji vlastní cestu, která nikomu jinému nebude fungovat. Jste unikátní, buďte takoví i na sítích. 

4. Aktualizujte svůj profil na Linkedin. Vyplňte zde maximum údajů, nezapomeňte na vhodnou fotografii.

Máte na Linkedinu profil aktualizovaný naposledy ve vašem prvním zaměstnání? Nepodceňujte tuhle síť, je zdrojem opravdu zajímavých kontaktů.

5. Zjistěte, kolik sledujících máte na sociálních sítích a pro každou z nich si nastavte měsíční cíle růstu.

Stanovení reálného cíle vám pomůže s plánováním příspěvků a aktivity na sítích. Zamyslete se nad tím, jak můžete vašich cílů dosáhnout, napište všechny aktivity, kterým se na sítích můžete věnovat. Až budete plánovat obsah, tyto aktivity kombinujte.

6. Navštivte své oblíbené blogy, účty, které vás inspirují, komentujte a když se vám něco líbí, pochvalte.

Přej a bude ti přáno. Nedělejte mrtvého brouka. Sdílejte, co se vám líbí, co vás inspirovalo, co se komu povedlo. Komentujte příspěvky ostatních. Kromě toho, že vás bude víc vidět, ostatní pro vás daleko raději udělají totéž. 

7. Aktualizujte svoji cover fotku na FB, nevisí vám tam na jaře ještě podzimní design?

Málokdo se dívá na vaši FB stránku jako celek a je celkem jedno, jak na sebe vaše příspěvky navazují. I tak je ale důležité, aby vaše úvodní fotka byla aktuální a kvalitní. Máte na eshopu akci? Promujte ji i tam. 

8. Zamyslete se nad tím, který příspěvek na sociálních sítích vás v poslední době nejvíce zaujal a proč?

Řekli jste si u nějakého příspěvku na sítích, nebo u reklamy, že tohle se vážně povedlo? Analyzujte proč to na vás funguje. 

9. Odpovězte na všechny zprávy a komentáře. Pokud to jde, dělejte to co nejdříve po tom, co někdo věnuje energii tomu, aby se vám ozval.

Máte na sociálních sítích nezodpovězené zprávy nebo komentáře u příspěvků? Na všechny odpovězte. I když se vám někdy nechce. Vyřizujte tuhle agendu co nejdříve. 

Stále si lámete hlavu, jak svůj projekt / firmu / službu na sociálních sítích prezentovat? Mrkněte třeba na tenhle starší článek: Tipy na obsah firemních sítí.



You Might Also Like

0 komentářů

Díky, že čtete...