Nová ŠKODA KAMIQ, (nečekaný) bestseller

13:11

"O dost větší, než jsme čekali."
"Sedí se v něm opravdu pohodlně."
"Jede vážně dobře."
"Má odpich a uvnitř je ticho."
"Ne, nechceme Scalu, my si raději připlatíme za Kamiqa."


Tolik k ohlasům našich zákazníků na nejnovější model značky ŠKODA, nový KAMIQ. Tušili jsme, že z něj budou nadšení, ale musím říct, že takový příval objednávek během prvních dnů prodeje jsem nečekala ani já, věčná optimistka. KAMIQ se prostě líbí. Ale hezké auto dnes samozřejmě nestačí. Čím naše zákazníky tolik zaujal a proč si dovolím odvážné tvrzení, že to bude nový tahoun prodejů značky?


ŠKODA si udělala u starších zákazníků skvělé jméno modelem Yeti. Pro starší řidiče je pohodlí a pohodlné vystupování na předních příčkách toho, co od nového auto očekávají. On je to přeci jen rozdíl, zda se s bolavými koleny soukáte z nízké Fabie, nebo si z vyššího vozu pohodlně hodíte nohy ven. Tenhle argument a velkou pochvalu pro KAMIQ vyslovili snad všichni, kdo se k nám přišli svézt. Vzadu je hodně místa, i když má řidič sedačku posunutou nejvíc dozadu. Dospělý člověk sedí na zadních sedačkách pohodlně a netlačí koleny do sedadla před sebou. Protože sedíte výš, je z vozu krásně vidět.


A pojďme mrknout na motory. Prosím vás, já ty diskuze čtu a vím, co se o škodováckém téesíčku píše, že to nejede, bude poruchový, má prd zrychlení, atd... Podle mě tohle může říct jen někdo, kdo v autě s tímhle motorem nejel. KAMIQ vstupuje na trh s motory 1.0 TSI 70kW, silnějším (a nejpopulárnějším) 1.0 TSI 85kW, 1.5 TSI 110kW a nakonec jeden nafťák 1.6 TDI 85Kw. Vybírat můžete samozřejmě mezi manuální, nebo automatickou převodovkou. Všechny tyto nízko objemové motory jsou mimořádně úsporné. Mají kombinovanou spotřebu od 4,1 - 5,1 l/100km a i když platí, že "spotřebu dělá řidič", i při sportovní jízdě vás tohle auto nesežere. U nás máme nejvíce příchozích objednávek na motor 1,0 TSI 85kW a vůbec se tomu nedivím, je svižný, tichý, nebudete se s ním stydět ani na dálnici. Tohle auto prostě jede, je jako stvořené pro dynamickou jízdu. 


Interiér téhle novinky zcela vychází z předchozího modelu Scala. Dostupné jsou i pro KAMIQ dva stupně výbavy - Ambition a Style, ale už v základní verzi je to, co od moderního vozu každý očekává - 9 airbagů, elektrické stahování oken, klimatizace nebo rádio s velkým (částečně) dotykovým displejem a spoustou dalších funkcí. Najdete zde i chytré bezpečnostní nebo komfortní asistenty, třeba asistenta hlídání mrtvého úhlu, nebo asistenta udržení jízdního pruhu. A výbavu samozřejmě můžete rozšířit o spoustu vychytávek, třeba zadní parkovací kameru nebo bezklíčkové odemykání Kessy.

Na lepší se zvyká tak rychle. "Není to ono", neřekl nikdo, kdo se u nás tímto modelem projel. Přijďte se svézt i vy, najdete nás tady: AUTO KRALUPY .

Bára


You Might Also Like

0 komentářů

Díky, že čtete...